Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2013 00:22 - Прося си почивка
Автор: iamgood Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5895 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прося си почивка

Малко преди полунощ започвам да пиша как искам да убивам хора и да ги закопавам в парка. Следващите думи не идват в желаната последователност. Слушам определена песен за пределен път и в главата ми е каша. Да, аз съм готвачът. Добре я разбърквам. Само че разни хора наливат и наливат … Един иска да му изпращам снимки, друг да ходя на подготовката му за еди коя си олимпиада, а разни предпочитат да им разправям забавни неща и да им показвам рисунки.

Мислите, че не е сложно да изпращате снимки по електронната поща. Нека дори архивирани да клонят към 200 МБ и ще разберете какво ми е.

Подготовката ли? Нека е поне във всеки втори ден от ваканцията, през която искате да се пръснете от нищо друго освен писане и ще разберете какво ми е. За по-любопитните олимпиадата може да е по нещо, с което не искате да се занимавате.

Сигурно си мислите, че поне да разправяте забавни неща не е толкова зле. Разбира се, за онзи който без да разкрива самоличността си иска от вас да го разсмеете. За вас остава да се чудите дали обича черен хумор и колко души ще прочетат глупостта, която ще му напишете. Само да ми каже, че съм скучен. Нека прочете това.

Какво остана? Рисунките. Веднъж да напиша в ask.fm, че рисувам добре… Аз не съм сервитьор, на когото да поръчвате рисунки или приказки, след като сте прочели менюто от отговори на въпроси. Следващия път като някой ми напише дай или разкажи няма да чакам да напише а салатката и направо ще му я натъпча в устата.

Много съм се ядосал. Избухлив. Да го карам по-спокойно, а?

Та в момента пиша най-жалкия постинг в историята на блога си. Имам право да ритам табуретки. Кракът си е мой.

Казах ли, че приятелката ми ме заряза преди две седмици? Вече го написах. Отново споделям. Колко яко. Егоцентризмът ми изпива в мастилен потоп и вас това трябва да ви радва. Повече емоция, още истории. Ако някой фен се зарадва, нека повърне радостта си. Отивам на олимпиада и няма да ме има поне седмица.

Да не вземе някой да се сърди, че скоро не съм му писал. Не, че не искам. Просто имам нужда от свободно време. И следващите седем дни няма да имам възможност.

Финал, финал, финал за постинга…

Езикът ми е зелен. Да живее random-ът.

http://ask.fm/KalinKrstev/answer/54925048030

http://ask.fm/KalinKrstev/answer/54847220446

Приликата с действителни лица, предмети и събития е неслучайна.

Въпреки това, разсъжденията ми може да са неверни, а историите украсени.

Не им вярвайте сляпо. 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iamgood
Категория: Лични дневници
Прочетен: 134812
Постинги: 60
Коментари: 35
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930