Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2014 18:11 - Плачът по време на сън и желанието за живот
Автор: iamgood Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1288 Коментари: 0 Гласове:
1



 Плачът по време на сън и желанието за живот

Чудя се защо е нужно да повърна неколкократно и да се задавя, за да осъзная колко хубав е животът. Сега очаквам голяма част от вас да започнат да критикуват поведението ми и да ме изкарат алкохолик. Все пак, да уточня – първото изречение има за цел да твърди, че животът е хубав, а повръщането в него е само, за да привлека вниманието ви.

Една сутрин се събудих и коремът ме болеше много. Помислих си, че е апендисит. Веднага започнах да си представям как ми правят операция. Стана ми по-лошо. Не че ми е кой знае какъв страх, но нямам доверие на непознати хора да ме режат. Всичко биха могли да ми направят и щом осъзнах това, започнах да преосмислям живота си. Донякъде вина за това има една приятелка - беше ми казала, че й се е случвало да плаче, докато спи. Аз исках да изпитам какво е. Затова през същата нощ се бях накарал поне пет пъти да сънувам как умирам. Е, все едно отново сънувах, но болката беше истинска. Както може би сте предположили, не се е наложило някой да ми реже апендисита. Същественото е, че в онази сутрин животът ми сякаш мина на лента пред очите ми. Замислих се колко малко неща съм свършил и осъзнах нещо – не искам да умирам.

И същото се случва, когато съм се задавил с тъкмо изкараните от корема ми боклуци. Започвам да си мисля колко трудно ми е да си поема въздух отново. Как сигурно няма да успея… И после си казвам, че не искам да умирам.

Мога да продължа да споделям още ситуации на осъзнаване (по Ясперс – гранични) или да ви припомням разни епични истории като Граф Монте Кристо”*. Има множество примери за това как в най-тежки моменти човек успява да проумее колко важно е неговото съществуване. Но имам чувството, че просто да описвам подобни неща, няма да ви накара да ги изживеете. А последното май е нужно за пълното осъзнаване. Мога само да помогна със следното:

Почти всякога, вие с немного усилия бихте могли да прекратите живота си. Да скочите през най-близкия прозорец или да се обесите. Има причина да не го правите. Изкарайте от тъпата си кратуна мисълта за инстинкта за самосъхранение. Разумът и силните чувства са над това. Причината да сте тук е друга. Не е и да четете поредния ми постинг, който притеснително много прилича на последните три. Ако толкова не се сещате какво да правите, можете да опитате да напишете нещо поне наполовина толкова добро**. Но вярвам, има и друга причина да сте тук. Намерете своята страст, сграбчете я и никога не я пускайте!

*Ако не сте го чели, време ви е

**Предизвиквам ви

 

Приликата с действителни лица, предмети и събития е неслучайна.

Въпреки това, разсъжденията ми може да са неверни, а историите украсени.

Не им вярвайте сляпо.

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iamgood
Категория: Лични дневници
Прочетен: 134032
Постинги: 60
Коментари: 35
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031