Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2013 19:07 - Следобедни мисли
Автор: iamgood Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1193 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Следобедни мисли (В шизофреничен псевдо-крушкосвет стил)

- Предишният постинг лъжа ли беше?
- Не. Нали малко след него написах първата глава от следващата си книга!?
- Да, но оттогава почти нищо не си писал.
- Ами то е защото празнувах и ми се налага да мисля за речта на представянето на книгата си утре…
- Да, ама ти още не си я започнал.
- Идеите ги имам. Някакви си 500 думи. Все едно си пиша в блога, но ще се постарая да е по-забавно.
- Тогава започвай да го пишеш! Нямаш оправдание. Цяла седмица се забавляваш. Даже снощи беше пил много…
- Да. Телефонът ми мирише на повръщано.
- Все едно се фукаш с това. Също не забравяй, че два дни поред си много весел и се смееш от щастие. Другите хора не го разбират. То си е твое.
- Да. Много готино е.
- И ще е още по-готино като напишеш нещо. Нали затова се зовеш писател.
- Да, да. Прав си. Не мога да кажа, че съм нещастен и затова не пиша. Имам цял свободен следобед. Ето сядам на бюрото си, но…
- Не, няма да бършеш праха. Няма и да събираш нещата от масата. Цяла седмица уж я подреждаш и виждаш как изглежда. Сядай и пиши.
- Хей, аз на разни приятели съм казвал, че ми е мечта да съм шизофреник, да убия човек с едното си аз и с другото, без да помня, да разследвам убийството.
- Не, сядай и пиши. Напиши си речта. После следващото нещо в блога си. Имаш толкова много идеи. Например случайната среща с хора от класа ти, преодоляването на пристрастяванията ти, онова момиче и още какво ли не.
- Е, вече минаха. Сега речта е актуална.
- Пиши за нея. После напиши и втората глава от следващата си книга. Много добре знаеш какво се случва там.
- Добре. Само че съседката отгоре се кара на майка си…
- Значи ще си пуснеш музика, но тихо, така че да не те разсейва.
“American Psycho 2” е много хубава песен.  
- Леле, как ми отива на настроението!
- Да. После си помисли дали ще психясваш още като играеш някоя компютърна игра. Можеш вместо това да гледаш някой от любимите филми на момичето, което харесваш.
- Вярно. Също да прочета някоя приказка на Оскар Уайлд.
- Щом те влече.

 

Приликата с действителни лица, предмети и събития е неслучайна.

Въпреки това, разсъжденията ми може да са неверни, а историите украсени.

Не им вярвайте сляпо. 



Тагове:   реч,   шизофрения,   почивка,   писане,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iamgood
Категория: Лични дневници
Прочетен: 134017
Постинги: 60
Коментари: 35
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031